röd stuga!

Nu drar jag ifrån Skåne, upp till Värmland som tyvärr inte heller, trots sitt namn, inte är så varmt! Men man får ju göra det bästa av situationen. Just nu ligger en sex timmars lång biltur framför mig. Men jag ska hämta min nya mobil så jag kommer nog mest sitta och fingra med den! Vi får se hur många inlägg det blir de här närmsta två veckorna, men jag ska göra mitt bästa! ps, vad tycker ni om min nya design? Jag vet att jag ändrar otroligt ofta, men det är bara det att jag aldrig kan bestämma mig. Men det jag har nu, känns faktiskt väldigt bra. I alla fall, så ses vi snart! Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var i Värmland ska du? :)

2011-07-01 @ 20:22:30
Postat av: Hanna

Arvika!

2011-07-02 @ 15:12:49
URL: http://madebyhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0