info.

Åh vad jag är usel på att blogga.

I alla fall så har denna ursköna dag spenderats med dans, vänner och information gällande nästa läsårs mattekurs på borgar!  Nu ska jag snart sätta mig bekvämt vid matbordet och äta lite. Och som jag lovat ska jag nu berätta lite om vad jag ska göra nu från torsdag till lördag.
Det är nämligen så att jag ska upp till Gyllebo och spendera ett par kvällar med gott sällskap i mina vänners stuga. Det blir bad, solande och vi får inte glömma Tosselilla på lördagen! Det kommer säkert bli härligt.

ps. Har tidsinställt lite inlägg åt er under dessa dagar!

Outfito.

Tja, rubriken säger det mesta. Nu ska jag snart ut på zumba äventyr med Ellen. Ni får ha en bra måndag och för er som bryr sig så kan jag sova länge imorgon. Eftersom det inte blir någon första lektion.
Ursäkta för den ooooootroligt dåliga bildkvalitén, jag testade en ny grej med kameran som... som ni ser inte gick super bra!

Bandeau, Gina/Skjorta, Gina/ Leggins, H&M/ Bälte,H&M.

 


som ljuv musik.

Det var någon som ville ha min spotify lista, så därför ger jag nu den till alla som vill ha den.
Klicka på bilden för att få den. Måste även säga att jag spelat sönder alla låtar på listan, och att Lady Gagas nya låtar är helt underbara!
Nu får vi se vad jag hittar på, men det kan vara ganska skönt att ta det lugnt ibland också!

pink or grey.

/Solbrillor, Glitter/Kofta, H&M/ Bandeau, Gina Tricot/ Jeans, fixat själv/ Väska, H&M/ Skor, Converse/

Såhär ser jag ut idag - Har på mig tröjan som jag köpte igår, vad tycker ni?


faith, hope and love.

En annan favoritring, köpt från Cocoo.se. Den är tvåfingrig och funnits på mina fingrar ett antal gånger! Bilden är tagen av mig, blev ganska cool reflektion och det är nog mest på grund av bilden som jag vill visa upp den, haha. (kort inlägg, snart kommer outfitbild upp!)


tre nya.

Här är resten av inköpen från igår, allt kommer från Gina Tricot. Dom har fått in riktigt härliga färger där nu, dessa är några av mina favoriter. Ha så bra!


cut, cut, cut!

Är nu färdig med att ha klippt till mina gamla jeansbyxor. De är egentligen rejält smala (eftersom de är för 12 åringar, haha) så jag får försöka töja ut dem lite innan jag kan börja använda dem. Men jag blev trots allt väldigt nöjd, inspon fick jag från min kompis Sofia (länk) som också klippt av sina byxor till shorts.

Jag har tidigare klippt gamla byxor så pass kort, att de precis täcker asset, haha. Men nu fick shortsen bli lite längre!


Oh, I would walk one hundred miles.

Hello! Som sagt har dagen spenderats i stan med min mamma. Jag köpte lite saker faktiskt, bland annat det nedanför. Nu ska jag försöka baka lite, eller nåt. Vet faktiskt inte, vi får väl se. Men vi hörs.

Haha, jag diggar verkligen hårslingan som kikar fram bakom huvudet. Kanske ska fota lite, haha. Hejdå!


himmelsblå och strandturkos.

Har nu inköpt en ny Bandeau topp från Gina Tricot. Jag äääälskade den turkosa toppen och har använt den non-stop här hemma, därför skaffade jag idag en till. Jag visar resten av inköpen senare eller imorgon.


Peach.

Detta otroligt heta nagellacket har fått sitta på mina tår ett par veckor nu. Jag är alltid så seg på att ta bort det så det får bara hänga på. Kostar typ 10 kronor på H&M, kommer inte ihåg. Däremot är det en otroligt fin färg "Peach", en ny favorit från min sida. Och med priset, hållbarheten och finheten också värd en hyllning.


MONSTER

Tyckte att ni var värda lite text från min sida, innan jag beger mig över gatan för barnpassande. Imorgon ska jag förhoppningsvis ta mig in till stan och införskaffa några sommarlinnen. Sommaren står ju bakom dörren. Även om detta inte syns på det gråa vädret. Men mer om morgondagen senare. Nu får ni ha en kul fredagskväll, hur blir det? Inne eller Ute?
och på tal om ingenting så "showar jag nu off" min och Ericas tuffa musfällebil från NO:n.

Tja vi hörs.

ps. på torsdag sticker jag till Gyllebo med Ellen. Jävlar va kul, vi ska på tosselilla och mycket mer. Ville bara skriva av mig det, haha.

i close my eyes, and i can see a better day.

Nu kör vi Zumba. Imorgon hade jag tänkt visa lite ur min garderob, det var någon som ville det - så då kör vi så. På tal om ingenting, förstår jag inte varför jag blundade på denna bild. Men det är så det funkar ibland, vara lite smått konstig, även om denna inte var i värsta graden. Ja, nu får jag nu avsluta detta inlägget innan jag kommer in på något om troll eller så. Så ha så bra!

Marry the night- Lady Gaga


zumba

Hello!

Detta ska jag testa idag. Nämligen Zumba. Det var en vän till mig som hittade ett erbjudande på Groupon och nu är alltså vår första gång att testa. Hoppas det är roligt. Förövrigt lyssnar jag just nu på härlig musik och dricker Milkshake!


whataya want from me?

Hej!
Jag har tänkt på en sak. Just nu är bloggen väldigt mycket om mitt "mode". Därför tänkte jag fråga er vad ni vill de mer av i min blogg! Här under har jag satt lite förslag, och skriv gärna om ni kommer på något eget. Ni kan kommentera här under och berätta vad ni vill se mer av!
*Make-up
*Outfits
*Mitt liv
*Foton
*Recept
*Smycken
*Delar av min garderob
*Musik
Kommentera nu, så att min blogg kan bli så kul att läsa, som möjligt!

baggie-love

Väska som egentligen är turkos, får visas upp nu. Har varit dålig på att använda denna skönhet, får väl börja nu. Köpte den förra sommarn på KappAhl, var nedsatt pris från 200 till 50. Helt enkelt ett klipp.

Just nu: Lyssnar på härlig Glee musik och tar det lugnt efter tre-kilometersrundan vi sprang idag.


i'm on the edge of glory.

/Skor, Skopunkten/Byxor JC/ Nätlinne H&M/Linne, H&M/Brills, Glitter/Örhängen, Glitter/Väska, Gina Tricot/

Så här ser jag ut idag!

Tipsar även om denna härliga låt från GAGA!

 


stillar skosuget.

Nya heta sandaler från Skopunkten. Visst är de fina?


flashy.

Idag har jag på mig en väldigt enkel klädsel. Inte ens värd att se framifrån.

Men i alla fall: Tröja från H&M och Bandeau från Gina Tricot.

Bendeaun syns inte så bra. Men den är perfekt att ha under en sådan här, smått genomskinlig tröja.

Simpelt idag igen. That's how i do.

För att se bild på bandeaun så kolla på kollaget nedan.


just before sunset.

tre härliga från gårdagen. Det var riktigt mysigt - får göras om snart!

On strangers tides.

Ska snart bege mig in till stan med Ellen för att se på Pirates of the Caribbean 4! Ska även träffa lite folk från teatern där inne. Sägs vara den bästa filmen från hela serien, och att den är i 3D gör inte det hela sämre! Efter detta får vi se vad jag och Ellen hittar på, men bilder kan jag lova!


tiden den stannar när vi rör vid varann

Min fina väska från Bijou Birgitte. Har för övrigt börjat kolla på sommarskor nu när det närmar sig lov. Hittade faktiskt ganska många par inom min prisnivå, nu gäller det bara att hitta dom ute i butik! Känner dock att jag ska göra så mycket som kostar nu, precis INNAN sommarlovet, vet inte om jag har pengar till allt.

För mig blir det ju, (Konsert), Bio, Resa, Tosselilla och smågrejs. Får kanske flytta lite pengar så jag har råd med allt. Ilandsproblem eller vad? Jaja, det har man väl ibland.


sommar ligger inte långt bort.

byxor från BIkBok, Skor från skopunken, tröja från Gina, Kofta från H&M, Bandeau från Gina, Väska från BikBok, Ring från BikBok.

Härlig sommaroutfit som jag gärna går klädd i under Juli månad!


+++

Dagen har spenderats med bokningar åt olika håll, och fix med konserten imorgon. Jag och en kompis hade tänkt testa zumba, ni vet dansstilen? Och efter att vi betalat avgiften så läser vi det finstilta "man skall vara 16 år". Tja, så nu får vi väl ringa och hoppas att två tonåringar kan komma dit ändå. Förutom det så är livet ganska bra, och då kan man väl inte klaga? Ha't gött. Nu ska jag dansa, och äta glass!


Blå bikinitopp.

Här kommer den andra halvan av bikini inköpen. Nittionio kronor och som ni ser en riktigt härlig blå färg. Inte mycket mer att säga, snygg helt enkelt!


a drop of heaven.

Fin bild som får en att vilja ha sommar, precis i denna sekund. ♥

Tråkigt att vädert är som det är. Och som ni kanske förstår togs inte den här bilden idag. Den togs i lördags när det var sol och blå himmel. Funderar på om man ska orka ta sig ut och göra något, ja vi får väl se.


One nine nine $

Den här snygga plånkan fick jag med mig hem efter en runda på stan med min mamma. För hundranittinio kronor blev den min. Jag har verkligen börjat fastna för grejer på Gina Tricot, från vilken denna plånbok också kommer. Den är lite stor, men jag har en otroligt stor handväska så det funkar! Och dessutom kan man ha den som en väska.


Som i en dröm.

Har precis blivit klar med att fixa till en kompis blogg. Kolla in den här ! Mådde lite smått dåligt efter att ha förstört den härom dan, så jag fixade den istället, haha^^. I alla fall så kollar jag just nu på Cougar Town, faktiskt en riktigt bra serie, men självklart inte lika bra som How I met your mother! Ha en fortsatt skön tisdagskväll.


face of beuty.

Ville tipsa om mina sminkprodukter.

Här har jag inte skrivit vad jag tycker om de olika produkterna, men ärligt talat så tycker jag tycker alla är super, när man inte vill se översminkad ut.

Täckstift: Från Lindex, finns också på H&M (Maybelline New York). Färgen heter "21, Fair Natural".

Rouge: Färg: "02 Cool pink".

Foundation: Maybelline New york. Dream Satin liquid. Färgen kallas "Ivory".

Ögonfrans-böjare: Billig från H&M. Behöver inte vara så dyr, eftersom jag knappt använder den.

Macara: Define-A-Lash.

Rouge Borste: Fått från mamma. Märket Face Of Beuty /FOB/.

Eyeliner: IsaDora. Vattning, tycker dem är bäst eftersom det är enklare att forma linjen.

Parfym: DKNY doften: "Be Delicious".


You can stand under my umbrella.

⎮Skor, Skostallet ⎮Shorts, H&M ⎮T-shirt, Cassels ⎮Kofta (kommer inte ihåg) ⎮Strumpbyxor, Esprit ⎮

 

Hade tänkt knäppa lite härliga vårbilder idag, men som ni ser är det inte riktigt väder för det. Lyckades dock ta en bild på dagens klädsel. Inget speciellt, men det brukar det inte heller vara när det kommer till mig. Vad synd att det blev så tråkigt väder! Men hoppas ni lyckas ha en kul måndag ändå, även om det är första dan av en lång vecka. Dock har jag något att längta efter eftersom jag i helgen, ska gå på konsert och bio!


110416

Att visa upp denna ring har tydligen blivit ett beroende. Tror den funnits på mina bloggar tre gånger! Men den är ju så himlans fin, så det gör väl inget? Bijou Birgitte kommer den ifrån i alla fall. Antagligen den ring som suttit fastklamrad på mitt finger flest gånger. En fin ring, kort sagt.


en favorit.

Har nyligen inskaffat mig två bikinitoppar från H&M. Den här är nog den jag är mest nöjd över. För femtio riksdaler blev denna underbara blågröna topp min. Som sagt en ny favorit, att bära till jeansshorts eller badshorts. Köpte förövrigt en annan blå bikinitopp. Och förutom att jag går runt och drömmer om att vara iklädd denna, så ska jag snart träffa kompisar och planera en liten resa. Men mer om det senare.


långt bortom, startar jag om.

Nu kör vi igång bloggandet igen. Hoppas att ni hänger med och checkar in någon gång då och då.



Hej! Kul att ni kollar in min blogg. Kommentera gärna, det blir så mycket roligare att blogga då! Hoppas ni stannar kvar.
RSS 2.0